Ako si objednať naše produkty
OBJEDNÁVKY PRIJÍMAME:
a) osobne v čase otváracích hodín prevádzkarne
b) telefonicky v čase otváracích hodín prevádzkarne
c) e-mailom - zaslaným na e-mailovú adresu:
a) osobne v čase otváracích hodín prevádzkarne
b) telefonicky v čase otváracích hodín prevádzkarne
c) e-mailom - zaslaným na e-mailovú adresu:
Po odoslaní objednávky e-mailom odporúčame skontrolovať Vašu odoslanú poštu, či Váš e-mail bol naozaj v poriadku odoslaný. Na každý Váš e-mail Vám odpovieme (v rámci našej pracovnej doby, odpoveď nie je generovaná automaticky), preto v prípade, ak od nás nedostanete odpoveď, skontrolujte si prosím okrem poštového pričinku na doručenú poštu aj ostatné poštové priečinky (na nevyžiadanú poštu, reklamu, spam a pod.), ak nenájdete našu odpoveď ani tam, preverte si, či nám bol Váš e-mail naozaj doručený!
PREDTÝM, NEŽ NÁM ZVERÍTE VAŠE OSOBNÉ ÚDAJE, PREČÍTAJTE SI NAŠE VŠEOBECNÉ OBCHODNÉ PODMIENKY A PREHLÁSENIE O OCHRANE OSOBNÝCH ÚDAJOV. V SKRATKE Z NICH VYBERÁME:
- VAŠA POŠTOVÁ ADRESA SA POUŽIJE NA VYSTAVENIE FAKTÚRY A DORUČENIE OBJEDNÁVKY.
- VAŠA E-MAILOVÁ ADRESA A TEL. ČÍSLO SA NEPOUŽIJE NA VYTVORENIE ŽIADNEJ DATABÁZY A PO VYBAVENÍ OBJEDNÁVKY UŽ NEBUDETE ŽIADNYM SPÔSOBOM KONTAKTOVANÍ.
- VAŠE OSOBNÉ ÚDAJE NEPOSKYTNEME INÝM OSOBÁM ANI FIRMÁM OKREM SLOVENSKEJ POŠTY, KTORÁ VÁM DORUČÍ VAŠU OBJEDNÁVKU, V PRÍPADE, ŽE SI JU NEMÔŽETE VYZDVIHNÚŤ OSOBNE V NAŠEJ PREVÁDZKARNI.
ČO NAPÍSAŤ DO OBJEDNÁVKY POZVÁNOK NA NARODENINY
- Uveďte, prosím, do e-mailu, čo si objednávate: Objednávka pozvánok k jubileu
- Číslo vzoru oznámenia (prípadne požadované zmeny)
- Uveďte, o aké jubileum ide (napr. 50-tka, 60-tka a pod.)
- Počet kusov pozvánok
- Text pozvánky - nezabudnite uviesť dátum, čas, miesto konania (reštaurácia, sála ...) a obec alebo mesto, kde sa oslava koná
- Druh papiera (ak Vami zvolený produkt má viac možností na výber papiera)
- V prípade, ak si objednávate aj ďalšie produkty: menovky, samolepky - nezabudnite uviesť počet kusov alebo hárkov, požiadavky na zmenu textu
- Spôsob prevzatia hotovej zákazky (osobne v prevádzkarni, poštou - zaslaním na dobierku, alebo zaslaním poštou po uhradení faktúry bezhotovostným prevodom na účet v banke)
- V prípade zasielania oznámení poštou, prosíme uviesť presnú poštovú adresu, na ktorú má byť zásielka odoslaná - t.j. meno, priezvisko, ulicu, číslo domu, obec a PSČ
- Spôsob platby - bezhotovostný prevod vopred na účet v banke (účet máme vedený v SLSP) alebo dobierka - platba pri preberaní zásielky
- Spôsob zaslania: 2. triedou (pošta zásielku doručí do 2. pracovných dní od podania na pošte) alebo 1. triedou (pošta zásielku doručí v nasledujúci pracovný deň od podania na pošte)
- Termín, v ktorom by ste chceli mať hotové oznámenia doručené (najmä ak požadujete prednostné vybavenie zákazky).
- Iné Vaše doplňujúce údaje, požiadavky, alebo Vaše otázky.
- Kontaktné údaje priezvisko, e-mail, tel. číslo (tel. číslo je nepovinné, ale odporúča sa - použije sa iba v súrnom prípade, napr. problém s doručením e-mailu, konzultácia v prípade overenia nájdenej chyby tesne pred tlačou. Ak na Vás nemáme tel. číslo nedokážeme pružne reagovať na prípadné komplikácie.)
ČO NAPÍSAŤ OBJEDNÁVKY SVADOBNÝCH OZNÁMENÍ
- Uveďte, prosím, čo si objednávate: Objednávka svadobných oznámení
- Kontaktné údaje priezvisko, e-mail, tel. číslo (tel. číslo je nepovinné, ale odporúča sa - použije sa iba v súrnom prípade, napr. problém s doručením e-mailu, konzultácia v prípade overenia nájdenej chyby tesne pred tlačou. Ak na Vás nemáme tel. číslo nedokážeme pružne reagovať na prípadné komplikácie.)
- Číslo vzoru oznámenia, prípadne požadované zmeny
- Počet kusov veľkých oznámení
- Počet kusov malých pozvánok k svadobnému stolu
- Meno, priezvisko a adresa nevesty, tak ako si ich želáte uviesť na oznámenie
- Meno, priezvisko a adresa ženícha, tak ako si ich želáte uviesť na oznámenie
- Text svadobného oznámenia - nezabudnite uviesť dátum svadby, čas, miesto konania (kostol, chrám, obecný úrad, ...) a obec alebo mesto, kde sa svadba koná
- Motto (ak si motto neželáte, prosíme uviesť text: bez motta)
- Text malej pozvánky k svadobnému stolu.
- Druh papiera (ak Vami zvolený produkt má viac možností na výber papiera)
- V prípade, ak si objednávate aj ďalšie produkty:
- - menovky na stôl - uveďte číslo vzoru grafiky (menovky na stôl môžete mať z inej grafiky ako máte pozvánky), druh pozadia (s bielym pozadím alebo s farebným pozadím), menovky s menami alebo bez mena, počet kusov. Nezabudnite pripojiť zoznam mien na menovky.
- samolepiace etikety na fľašu - číslo vzoru grafiky, prípadné požiadavky na zmenu v textoch, počet kusov v hárkoch (1 hárok = 10 kusov etikiet)
- jedálny a nápojový lístok, program svadobného dňa, ďakovné kartičky alebo samolepky a pod. - uveďte svoju predstavu o grafike a texte, približný rozmer v cm, druh papiera, okrajov, požadovaný počet kusov, nezabudnite pripojiť súbor s Vaším textom. Grafický návrh a cenová kalkulácia sa robí na mieru podľa zadania od zákazníka - Spôsob prevzatia hotovej zákazky (osobne v prevádzkarni, poštou - zaslaním na dobierku, alebo zaslaním poštou po uhradení faktúry bezhotovostným prevodom na účet v banke)
- V prípade zasielania oznámení poštou, prosíme uviesť presnú poštovú adresu, na ktorú má byť zásielka odoslaná - t.j. meno, priezvisko, ulicu, číslo domu, obec a PSČ
- Spôsob platby:
a) bezhotovostný prevod vopred na účet v banke (účet máme vedený v SLSP)
b) dobierka - platba pri preberaní zásielky - Spôsob zaslania:
a) 2. triedou (pošta zásielku doručí do 2. pracovných dní od podania na pošte)
b) 1. triedou (pošta zásielku doručí v nasledujúci pracovný deň od podania na pošte) - Termín, v ktorom by ste chceli mať hotové oznámenia doručené (najmä ak požadujete prednostné vybavenie zákazky).
- Iné Vaše doplňujúce údaje, požiadavky, alebo Vaše otázky.
ČO NAPÍSAŤ DO OBJEDNÁVKY PROMOČNÝCH OZNÁMENÍ
- Uveďte, prosím, čo si objednávate: Objednávka promočných oznámení
- Kontaktné údaje priezvisko, e-mail, tel. číslo (tel. číslo je nepovinné, ale odporúča sa - použije sa iba v súrnom prípade, napr. problém s doručením e-mailu, konzultácia v prípade overenia nájdenej chyby tesne pred tlačou. Ak na Vás nemáme tel. číslo nedokážeme pružne reagovať na prípadné komplikácie.)
- Číslo vzoru oznámenia (prípadne požadované zmeny)
- Ak má byť použité aj logo, uveďte jeho číslo, prípadne ak máte logo k dispozícii, pripojte súbor s logom k e-mailu
- Počet kusov
- Text promočného oznámenia - nezabudnite uviesť ukončenú školu, dátum, čas a miesto konania promócii, získaný titul
- Text na oznámení pod čiarou - adresa, tak ako si ju želáte uviesť na oznámenie
- Druh papiera (ak Vami zvolený produkt má viac možností na výber papiera)
- V prípade, ak si objednávate aj ďalšie produkty:
- - pozvánky k promočnému stolu - uveďte požadovanú grafiku, text a počet kusov
- menovky na stôl - uveďte číslo vzoru grafiky (menovky na stôl môžete mať z inej grafiky ako máte pozvánky), druh pozadia (s bielym pozadím alebo s farebným pozadím), menovky s menami alebo bez mena, počet kusov. Nezabudnite pripojiť zoznam mien na menovky.
- samolepiace etikety na fľašu - číslo vzoru grafiky, prípadné požiadavky na zmenu v textoch, počet kusov v hárkoch (1 hárok = 10 kusov etikiet) - Spôsob prevzatia hotovej zákazky (osobne v prevádzkarni, poštou - zaslaním na dobierku, alebo zaslaním poštou po uhradení faktúry bezhotovostným prevodom na účet v banke)
- V prípade zasielania oznámení poštou, prosíme uviesť presnú poštovú adresu, na ktorú má byť zásielka odoslaná - t.j. meno, priezvisko, ulicu, číslo domu, obec a PSČ
- Spôsob platby:
a) bezhotovostný prevod vopred na účet v banke (účet máme vedený v SLSP)
b) dobierka - platba pri preberaní zásielky - Spôsob zaslania:
a) 2. triedou (pošta zásielku doručí do 2. pracovných dní od podania na pošte)
b) 1. triedou (pošta zásielku doručí v nasledujúci pracovný deň od podania na pošte) - Termín, v ktorom by ste chceli mať hotové oznámenia doručené (najmä ak požadujete prednostné vybavenie zákazky).
- Iné Vaše doplňujúce údaje, požiadavky, alebo Vaše otázky.
ČO NAPÍSAŤ DO OBJEDNÁVKY ĎALŠÍCH PRODUKTOV
- Uveďte, prosím, čo si objednávate: Objednávka ...
- Kontaktné údaje priezvisko, e-mail, tel. číslo (tel. číslo je nepovinné, ale odporúča sa - použije sa iba v súrnom prípade, napr. problém s doručením e-mailu, konzultácia v prípade overenia nájdenej chyby tesne pred tlačou. Ak na Vás nemáme tel. číslo nedokážeme pružne reagovať na prípadné komplikácie.)
- Číslo vzoru alebo popis
- Počet kusov
- Text aký tam chcete mať
- Druh papiera (ak Vami zvolený produkt má viac možností na výber papiera)
- Spôsob prevzatia hotovej zákazky (osobne v prevádzkarni, poštou - zaslaním na dobierku, alebo zaslaním poštou po uhradení faktúry bezhotovostným prevodom na účet v banke)
- V prípade zasielania oznámení poštou, prosíme uviesť presnú poštovú adresu, na ktorú má byť zásielka odoslaná - t.j. meno, priezvisko, ulicu, číslo domu, obec a PSČ
- Spôsob platby:
a) bezhotovostný prevod vopred na účet v banke (účet máme vedený v SLSP)
b) dobierka - platba pri preberaní zásielky
Spôsob zaslania: - a) 2. triedou (pošta zásielku doručí do 2. pracovných dní od podania na pošte)
b) 1. triedou (pošta zásielku doručí v nasledujúci pracovný deň od podania na pošte) - Termín, v ktorom by ste chceli mať hotové oznámenia doručené (najmä ak požadujete prednostné vybavenie zákazky).
- Iné Vaše doplňujúce údaje, požiadavky, alebo Vaše otázky.