EOZNAMENIA - Často kladené otázky - eoznamenia

Prejsť na obsah

Nenašli ste odpoveď na Vašu otázku?Radi Vám odpovieme :-)Navštívte nás v prevádzkarni, pošlite nám e-mail alebo zavolajte.

Ako si môžem objednať Vaše produkty?
Osobne na prevádzke, e-mailom alebo telefonicky. Kontaktné údaje nájdete v časti KONTAKT.
Ako máte aktuálne otvorené, funguje výroba, sú momentálne nejaké zmeny v štandardných otváracích hodinách?
Údaje vždy aktualizujeme a zverejňujeme v časti OTVÁRACIE HODINY.
Oslavujem okrúhle výročie a robím pri tejto príležitosti 2 rôzne oslavy, pre rodinu a známych a tiež ďalšiu oslavu aj pre kolegov v práci. Chcel/a by som pozvánku s rovnakou grafikou pre obidve oslavy, rozdiel by bol v dátume a čase, prípadne ešte mieste konania akcie. Môžete mi poskytnúť zvýhodnenú cenu?
Ak je z textu pozvánok je zrejmé, že akciu usporadúva tá istá osoba, (ktorá napr. na prvú oslavu potrebuje 30 ks pozvánok a na druhú oslavu 40 ks pozvánok) ale grafika pozvánok sa nemení (je podľa toho istého vzoru) a potrebná je len malá zmena v texte (mení sa iba dátum, čas a prípadne aj miesto konania akcie) poskytnujeme zákaznikovi zvýhodnenú cenu takým spôsobom, že túto objednávku neposudzujeme ako 2 rôzne objednané produkty (napr. v náklade 30 ks a 40 ks), ale ako 1 objednaný produkt s cenou podľa cenníka pre počet kusov objednaných produktov rovný súčtu obidvoch produktov (napr. 30 ks + 40 ks = 70 ks). Upozornenie: v prípade ak si na každu oslavu vyberiete iný druh (iný vzor) pozvánky, zvýhodnená cena nemôže byť poskytnutá a k objednávke sa pristutuje ako k objednávke dvoch rôznych produktov.
Robím 2 rôzne oslavy, pre rodinu a známych a tiež ďalšiu oslavu aj pre kolegov v práci. Chcel/a by som ale na každú oslavu pozvánku s inou grafikou (podľa iného vzoru). Môžete mi tiež poskytnúť zvýhodnenú cenu?
V prípade ak si na každu oslavu vyberiete iný druh (iný vzor) pozvánky, zvýhodnená cena nemôže byť poskytnutá a k objednávke sa pristupuje ako k objednávke 2 rôznych produktov. Účtovaná bude každý produkt štandardna cenníková cena. Ak si ich objednáte v rámci jednej objednávky, v prípade dodania poštou Vám bude samozrejme účtované iba 1 poštovné.
Spolu so spolužiačkou/spolužiakom chceme rovnaké promočné oznámenia. Ušetríme niečo, ak si dáme spoločnú objednávku?
Vzhľadom na to, že ide o objednávku pre 2 rôznych ľudí, k spoločnej objednávke sa pristuje ako k objednávke 2 rôznych produktov. Platí štandardná cenníková cena a v prípade dodania poštou Vám bude samozrejme účtované iba 1 poštovné.
Mám záujem o rovnaký produkt v rôznych jazykových mutáciach (slovenčine, maďarčine, angličtine, nemčine, ...) je to možné?
Áno je to možné, ale iba v prípade ak nám Vy dodáte text v cudzom jazyku a potom si ho aj dôkladne skontrolujete v grafickom návrhu. My nemôžeme zodpovedať za zlú formuláciu alebo gramatické chyby v jazyku, ktorý neovládame. Je potrebné si uvedomiť, že výroba produktov v rôznych jazykových mutáciach znamená pre nás vyššie časové nároky na sadzbu textu a tiež je nutné pri tlači pracovať nielen s jedným ale s viacerými tlačovými hárkami. Preto za prácu naviac pri rovnakom produkte v inej jazykovej mutácii si účtujeme poplatok (orientačne cca 2,50 € za každý ďalší jazyk).
Môžem si dať na oznámenie alebo pozvánku iný text ako je na vzore?
Áno, samozrejme, stačí ak text, ktorý chcete mať na oznámení napíšete do objednávky.
Mám vlastnú predstavu o tom, ako by malo moje oznámenie alebo pozvánka vyzerať, viete vyrobiť aj iné oznámenie?
Najprv musíme poznať Vašu predstavu a až potom sa budeme vedieť vyjadriť. Kontaktujte nás pre bližšie informácie.
Musím do objednávky uviesť aj svoje telefónne číslo?
Uvedenie telefónneho čísla nie je podmienkou. Ak by všetko vždy fungovalo na 100% Vaše telefónne číslo vôbec nepotrebujeme. Ale môže sa napr. stať, že e-mail, ktorý Vám odošleme sa nám vráti ako nedoručiteľný (stáva sa to a nie ojedinele). V tom prípade, Vám to nemáme ako oznámiť. Vy budete čakať na e-mail, ktorý Vám nepríde. A ak nezavoláte Vy, nedozviete sa, kde je problém. Alebo napr. tesne pred tlačou si všimnene pravdepodobnú chybu v texte, ktorú ste si možno predtým nevšimli ani Vy. Ak máme na Vás telefónne číslo, problém sa dá vyriešiť za minútku a tlačí sa okamžite ďalej. Ak Vás nemôžeme okamžite kontaktovať, môže to znamenať aj zdržanie niekoľkých hodín ale aj dní, kým sa nám Vy neozvete a nevyriešime problém. Ak nám poskytnete telefónne číslo, môže byť z našej strany použité iba v procese vybavovania Vašej objednávky, z telefónnych čísel nevytvárame žiadne databázy, nerozosielame reklamy ani žiadne ponuky. To, že nám dobrovoľne poskytnete Vaše telefónne číslo môže iba pomôcť skvalitniť proces vybavenia Vašej objednávky. Informácie o tom, ako pracujeme s údajmi, ktoré nám poskytnete si môžete prečítať v časti OCHRANA OSOBNÝCH ÚDAJOV.
Aké údaje mám uviesť v objednávke?
Všetko, čo od Vás potrebujeme vedieť nájdete v časti AKO OBJEDNAŤ.
Ako budú použité údaje, ktoré Vám poskytnem?
Kompletné informácie o tom, ako pracujeme s údajmi, ktoré nám poskytnete si môžete prečítať v časti OCHRANA OSOBNÝCH ÚDAJOV. Použité budú iba na pre potrebu spracovania, výroby a dodania Vašej objednávky. Z údajov nezostavujeme žiadnu databázu, nerozosielame reklamy ani newsletery, zákazníkov žiadnym spôsobom neskôr nekontakujeme.
Ako sa dozviem, že ste moju e-mailovú objednávku naozaj dostali? Príde mi okamžite automatické potvrdenie objednávky?
Aby sme sa nechtiac nestali šíriteľmi nevyžiadaných e-mailov, nemáme nastavené automatické odpovedanie na e-maily. Pristupujeme však k Vašim e-mailom zodpovedne, neodpovedá Vám automat, ale na každy Váš e-mail Vám odpovieme osobne. Ak Vám počas pracovnej doby neopovieme okamžite, je možné, že práve obsluhujeme zákaznikov na prevádzkarni. Odpovieme Vám okamžite ako budeme môcť. Na vypracovaní grafických návrhov a cenových ponúk v prípade potreby niekedy pracujeme aj mimo štandardných pracovných hodín. Ak od nás do 1 pracovného dňa nedostanete odpoveď, skúste nás kontaktovať.
Ako dlho teda trvá celý proces od zadania objednávky po jej dodanie?
Tento celý proces je potrebné rozčleniť do viacerých fáz a záleží aj od rýchlosti vzájomnej komunikácie. Prvou fázou je vypracovanie grafického návrhu a cenovej kalkulácie a vzájomné odsúhlasenie. Objednávky sú po záväznom odsúhlasení zákazníkom zaradzované do výroby v poradí, v akom sú odsúhlasené. Tým, že zákazník dokáže rýchle odsúhlasiť objednávku urýchli jej vybavenie. Nastupuje proces samotnej výroby objednávky a jej expedícia na poštu (v prípade, ak si zákazník želá dodanie poštou). Ako dlho trvá výroba, záleží od aktuálneho stavu vo výrobe, ale snažíme sa vyhovieť každej prosbe o rýchlu výrobu, ak nám to výrobná kapacita dovolí. Poslednou fázou je čas, za ktorý zásielku pošta doručí zákazníkovi.
Ako dlho budem čakať na vypracovanie grafického návrhu a cenovej ponuky?
Vždy je to závislé od aktuálneho stavu vo výrobe a od momentálneho počtu zákaznikov, ktorých práve obsluhujeme na prevádzke. Všeobecne je však možné povedať, že vypracovanie grafického návrhu a cenovej kalkulácie je vo väčšine prípadov do 1 pracovného dňa. Niekedy je to záležitosť pár hodín od doručenia objednávky, ale pri zložitejšom návrhu, resp. pri veľkej obsadenosti vo výrobe alebo na prevádzke to môže trvať dlhšie. Kedy môžete očakávať grafický návrh a cenovú kalkuláciu Vám oznámime podľa aktuálneho stavu pri prijatí Vašej objednávky.
Ako dlho trvá výroba po odsúhlasení objednávky?
Je to závislé od aktuálneho stavu vo výrobe, ale všeobecne sa dá povedať, že samotná výroba trvá cca 1 až 5 dní od momentu záväzného odsúhlasenia objednávky, resp. v prípade, ak si zvolíte platbu vopred na účet, tak do 1 až 5 dní od pripísania peňazí na účet v banke. Zo štatistík vyplýva, že až 70% objednávok je vyrobených do 1-2 pracovných dní od momentu záväzného odsúhlasenia objednávky. Našou výhodou je, že celá výroba prebieha na našej prevádzke a preto ak potrebujete naše produkty naozaj rýchlo, ak sa to dá, snažíme sa vyhovieť všetkým požiadavkám našich zákazníkov.
Ako dlho trvá samotná preprava zásielky?
Vašu objednávku si môžete vyzdvihnúť osobne na prevádzkarni, alebo Vam ju môžeme poslať Slovenskou poštou. V prípade zásielky 1. triedy pošta zásielku doručí do 1 pracovného dňa od podania zasielky na pošte, v prípade zásielky 2. triedy pošta zásielku doručí do 2 pracovných dní od podania zasielky na pošte. Cenník poštovného nájdete tu.
Môžem si u Vás zakúpiť iba papier na oznámenia?
Nie papier nepredávame. Poskytujeme službu tlače.
Návrat na obsah